Mamma Till En Prinsessa

fredag 11 januari 2013

Underbar lycka <3

Jag har plussat!
Fick hem stickorna i dag och ja jag har äntligen blivigt gravid. En sån underbar känsla i magen som jag aldrig trodde skulle komma.

När M kom hem sa jag till hon vi måste prata. Och så vissade jag han en body (bild) och så tror du denna passar? Han förstod inget och jag bara log. Och så sa han. Är du gravid? Och jag bara nickade så kom han fram till mej och kysste mej.

Jag förstår inte detta själv. Hur har det gått till? Vi har knappt haft sex den sista tiden. Och nu är jag på tjocken?!

Jag är den lyckligaste på jorden just nu!
4 års försök har gett resultat <3

Jag är i V6 5+1 har jag räknat ut. Och bör skylla få i mitten av september <3

Den 11/1 kommer alltid vara i mitt hjärta.

Kram till er alla som stöttat oss <3



5 kommentarer:

  1. Gud var glad jag blir för er skull!! Jag satt faktiskt och tänkte den tanken häromdagen när jag läste dina inlägg..!!

    STORT GRATTIS till er båda!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :-) det är så underbart. <3

      Radera
  2. Grattis! Va underbart att höra att du äntligen är gravid. Själv har jag och min man försökt i 7 månader och det tar verkligen på psyket när man vill ha ett barn mer än allt!

    SvaraRadera