Mamma Till En Prinsessa

tisdag 8 januari 2013

BIM+5

Jag förstår inte.

5 dagar över tiden nu och fortfarande ingen mens. Magen är svullen som en ballong och jag äter på tok för mycket mat just nu.

Jag ringde MVC i dag och pratade med BM och fan vilken otrevlig kärring det va.
Jag frågade om jag fick komma och göra ett gravtest. Och då sa hon nej det kommer inte på frågan. Och att jag gått får gå och köpa mej ett eget test för så är det.

Men hallo har man inte rätt att få gå ditt och testa sig?

Men men hoppas jag får hem test i morgon på posten.

Kram

3 kommentarer:

  1. Vilken förjävligt otrevlig bm! Självklart har du rättighet att få göra ett gravtest hos mvc, det har jag gjort. Hur går det för dig? Har du tagit något test?

    Håller tummarna, kram!!

    SvaraRadera
  2. Fruktansvärt otrevlig va hon. Nej igent test än. Har inte fått hem nåt på posten. Men symtomen blir mer och mer av. Så hoppas. Mensen är en vecka sen nu juh så. Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken otrevlig kvinna! Hoppas du får testen imorgon så du slipper våndas mer. Lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera