Mamma Till En Prinsessa

lördag 19 januari 2013

Lördag och årsdag

I dag har jag och M årsdag. Blir extra mys i kväll. <3

Ja lördag. Har vetat om Hen i 8 dagar nu inte klokt att tiden gått så fort. Vill bara får se Hen nu. Hoppas så sjukt mycket på att jag ska kunna få ett vul på tisdag.

Ååå är så nervös för att jag ska till BM
Men det ska nog gå bra. Min syster ska följa med mej för M jobbar och har svårt att få ledigt. Så tur att jag har henne. Hon stöttar mej jätte mycket i detta.

Hehe min mamma är hel knasig alltså. Hon har redan köpt 5 bodysar och en mössa till Hen. Hehe hon är så glad över detta. Trotts att hon har 2 barnbarn sen innan. Men det är roligt att se att vi kan göra henne så glad för detta.

Vi har bestämmt att nästa lördag ska vi berätta för mina andra syskon att vi väntar Hen. Och om vi hinner blir det en tur till min mormor och morfar med för att berätta.

Men hur berättar man för sina vänner att vi väntar Hen? Några förslag?

Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar