Mamma Till En Prinsessa

lördag 12 januari 2013

Ett dyngn som gravid

Fan va det känns underbart.
Har fortfarande svårt att förstå att jag faktiskt är gravid. Hehe. Och tankarna flyger runt. Va mycket man måste tänka på. Vangn, säng, försäkring, var ska sängen stå, hur ska vovvarna ta det? Så mycket som ploppar upp i huvudet. :-)

I dag har vi berättat för mina föräldrar, M:S syster och hans mamma. Min syster fick reda på det i går för hon va hos mej när jag gjorde testet. Som tur va annars hade jag svimmat. Men vi ska inte berätta det för fler förenns jag är i v12. Men dom som vet blev överlyckliga. :-)

Jag funderade på om jag måste ringa kirurgen med på måndag med tanke på min GBP? Hmmm

Just nu svävar vi på rosa moln här hemma både jag och M 2013 är vårt år!!

Kram från den lyckligaste i värden <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar