Mamma Till En Prinsessa

måndag 14 januari 2013

En bra stat på dan :-)

Ringde BM i morse. Och har fått tid nästa tisdag :-) känns så underbart nära nu. Längtar så.
BM sa även till mej att hon tyckte det lät som jag va i v10 och inte v6 vilket gjorde mej ännu gladare och lite hopp.

Och jag frågade om jag kunde få ett vul och det skulle jag få. Om inte annat så hade jag en tid till gyn den 7/2 :-) längtar efter att få se vår lilla Hen <3

Sågade lite ont i magsäcken i går men BM sa att det va inget farligt. Och att det va bra att jag tar mina vitaminer.

Så lycklig <3

Kram

4 kommentarer:

  1. Jag hade verkligen jätteont i magen från början men det är väldigt vanligt. Det kändes ibland som om magen skulle sprängas men det är "bara" livmodern som växer och det går över om några veckor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej. Men jag har inte ont i magen utan i min magsäck. Men BM sa att det beror på att alla andra organ puttar på magsäcken och att livmoden växer typ.

      Radera
  2. Stort grattis Tina! Jag är jätteglad för er skull.
    Kram!

    SvaraRadera