Mamma Till En Prinsessa

söndag 13 januari 2013

osäker och i behov av hjälp

hur ska jag kunna veta om jag är i v6 eller v10?

jag hade min mens den 8/11-11/11 som vanligt i 4 dagar och jag blöder mycket.
sen blöde jag igen den 7/12-8/12 men blöde jätte lite använde trosskydd då.

och jag läste på google att man kan blöda lite när ägget fäster. så det betyder att jag kan vara i v10.
jag är så osäker och orolig. jag hoppas värkligen att jag kan å göra ett vul men är rädd att dom neckar mej det med.
jag har frågat om hjälp i en grupp jag är på i på FB men dom jävla kärringarna där förstår inte varör jag vill veta om jag är i v6 eller i v10 ör bebisen ska ändå inte ut än på länge. nej men jag vill veta när jag gått in i v12 så jag slipper vara orolig för MF.men dom tyckte varför vänta med att berätta.. men aaa jag vill ite jag vill vara säker på att bebisen mår bra. att vår lilla HEN mår bra. vad är det för fel med det? jag har aldrig varit gravid innan och är osäker juh. vad är rätt och vad är fel. ska jag känna så här? tur jag har min vän Lottie som hjälper mej i detta. hon tycker nog allt att jag är lite tjatig hehe.

jag har iaf börjat må väldigt illa till och från. magen är stor som en fotboll och jag är väldigt glad. tar på magen och smeker den hela tiden så underbart.

 
här är en bild på magen
jag är platt i vanliga fall
så vad tror ni v6 eller v10?
 
 
kramar <3

4 kommentarer:

  1. Det låter ju som om du bör räkna från den större blödningen men jag är ingen expert. Prata med MVC, en bra BM ska förstå din undran och oro och hjälpa dig med ett VUL för att kanske tydligare bestämma i vilken vecka du är. Hitta en BM du trivs med - det är guld värt resten av tiden jag lovar!
    Grattis och lycka till! /Vtn

    SvaraRadera
  2. Tack. Okej känns så jobbigt att inte veta. Ska se till så jag får en bra BM med. :-) tack än en gång :-) kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad jag missat :D stort grattis vännen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe. Har väntat på att du skulle se det :-) tack vännen. Kram

      Radera