Mamma Till En Prinsessa

tisdag 15 januari 2013

4 år och mamma kläder

I dag är det exakt 4 år sen vi startade vår resa för att få ett barn. Att det skulle ta så här lång tid trodde jag aldrig när vi började försöka. 4 år är en väldigt lång tid och har tagit mycket psykiskt på mej. 3 olika utredninga med 3 olika läkare. De värres op och mängder av blodprov och läkarbesök. Men nu har vi fått vår Hen i magen <3 och det gör oss så lyckliga.
Du är så efterlängtad!

I dag har jag även varit hemma hos men kära vän. Myst med hennes lilla dotter. Och pratat mycket skit. Blev en del om barnvangnar och dyligt. Rena Junglen det där. Jag fick även med mej en del mammakläder. 1 par jeans, 1 par tajts, 1 sommar byxor, 1 par mjukisbyxor och en tröja (bild) allt satt jätte bra och Gud så skönt det är att ha mamma kläder på sig. Min mage är stor som en fotboll så de är jätte sköna över magen nu.

I morgon går jag eventuelt in i v11 eller är jag i v7 men hoppas så inerligt att jag är i v11. Och nu är det mindre än en vecka till BM besöket.

Kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar