Mamma Till En Prinsessa

tisdag 8 maj 2012

Vet inte vad jag ska tro

Pratade med gyn läkaren i dag.
Han sa att han va nästan helt säker på att jag är gravid med tanke på att mensen inte kommit än och att jag haft en så stark ÄL. Han sa även att om mensen skulle komma skulle jag inte ta pergro denna månaden. Och att tyvärr måste jag byta läkare för den jag har nu ska bara vara på mödravården. :-( och jag som varit så nöjd med honom.

Ja så nu går jag så klart runt och hoppas med tanke på att han sa så.

Symtom jag har är:
Trötthet
Jättesvullen mage
Gasig och bubblig mage
PMS/ humörsvängningar
Hård i magen när jag ska bajsa
Ömma och känsliga bröst/tuttafräs
Och känner inte alls att mensen är på väg.

Jag har beställt gravtestet i dag så hoppas dom kommer i morgon.

Där i mott fick jag pytteliten brunflyttning nu på kvällen typ 3 droppar stor. Ska jag oroa mej för att det är mensen eller?

Snälla behöver lite råd i detta. Hur ska jag kunna sova?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar