Mamma Till En Prinsessa

onsdag 23 maj 2012

Gyn...

Jag ringde gyn i måndags för att få en tid för att göra ett vul för känner att nåt är som det inte brukar vara. Men ki fick jag. Fick fan ingen tid. Jag skulle köpa ett cv test med veckoindikator och vissar det plus så är jag gravid annars ät jag inte det. Okej sa jag. Köpte ett test. Och så klart minus.

Ringde igen i tisdags och sa att det vissade minut. Då fick jag en tid. Ska ditt i morgon kl 9. Ska få träffa en BM och få göra ett vul med mera. Så nu hoppas jag på det bästa. Men är fruktansvärt närvös för det.

Men är hundra på att jag inte är gravid juh mer tiden går. Även om jag har symtom för det.

Har läst att vi med PCOS kan det ta längre tid innan vi plussar typ upp till v10. Nån som varit med om det?

Jag berättar mer i morgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar