Mamma Till En Prinsessa

måndag 7 maj 2012

dag 31

jaha ingen mens än så långt ögat når. skulle fått den i går. är det vanligt att mensen är försenad med pergro? har försökt googla på det men hittar inget. och det konstiga är att känner vaken av att nån mens är på G eller nåt annat. vet inte om jag vågar tro nåt. känns rätt ovärkligt än att jag änns fick ÄL. hoppas juh så klart mer än någonsin att det ska fucka när jag vet om ÄL och allt. men med min otur så lär det inte gå väger. 3 ½ års tid av detta är väldigt länge. och när man får reda på hur många andra som väntar nu gör inte allt bättre heller. vill bara sätta mej i ett mörkt hörn och gråta över mitt misslyckande.

det är en sån självklar het att alla ska kunna få barn. men i verkligheten är det inte så.

jag har även den sista tiden kännt mej svartsjuk och orolig över att andra ska bli gravida innan mej. jag misstänker en del att dom är det. och nåt som tar hårt på mej och M är att vi har hört på omvägar att M syster försöker skaffa barn och vi börjar tro att hon är på smällen. klarar det på första månaden. varför få vissa sån tur och inte alla?

men men vet att jag inte ska tänka så jävla mött på sånt här men kan inte låta bli :(

nej va bara det jag viller.
ha det gött kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar