Mamma Till En Prinsessa

lördag 21 januari 2012

vidare om IVF

jag pratade med gyn igen i går och vidare då om IVFen. och hon jag pratade sa att då den 9/2 ska jag ta cellprov och när jag är där och gör det får jag även remiss för blodprovtagning till mej och M. vilket vi kommer ta den dagen med. så i början av februari bör allt vara klart för att skickas till malmö så hoppas att till början av sommaren ska vi få tid. vore underbart om vi kunde få en vår bebis efter som jag och M är födda i april :)

vidare så fick jag en tele tid till läkaren den 7/2 och då ska jag få reda på om jag ska ta dubbel dos av pregro eller ej men jag är inne på det för lär inte ha haft ÄL denna månaden. ska ta blodprov om det på måndag.

så nu börjar det hända lite och börjar få lite bättre koll på lägget med för den delen. men tycker dte är fruktansvärt skämmande allt detta med IVFen och så. har stått still så länge och nu händer massor :) inte klockt.

i går va jag hemma hos (minutredning) så att både hon och jag fick prata av oss. dom har prevcis fått sin remiss skickad till malmö så dom ligger 1½ månad före så jag har stort stöd av henne. jag kan inte påstå att jag har så jätte stor koll på allt detta med IVF med mera. hehe men man lär sig :)

i dag va jag även inne på¨apoteket och köpte 2 sakar pregro så att jag är förberädd :)

i kväll blir det lördags mys med M vilket jag alltid njuter fullt ut av <3

ha det underbart alla KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar