Mamma Till En Prinsessa

torsdag 5 januari 2012

Äntligen

Jag börjar att se lite ljus i får verkstad. .

Nyårsafton fick jag mensen. Så den 4/1 började jag med pregro kur 2 så är på dag 6 i dag.

I dag ringde även min nya gyn läkare. Japp har fått en ny nu. Och han är bra. Har varit hos honom innan. Det va han som skickade mej till gyn får första början. :-)

Han hade mycket bra att säga. Dock sa han att han man regelbunden mens så har man ÄL men det tror jag inte stämmer in på mej. Men men han sa att jag ska ta ett blodprov på dag 23 och se om jag haft ÄL. Sen ska jag ringa honom i början av feb och se vad det vissade. Vissade det inget ska jag ta dubbel kur.
Men jag ska även blir kallade till cellprovtagning. Och jag och M ska ta blodprov för att kolla nåt mins inte vad det hette. Sen ska vi få en remiss skickad till Malmö för IVF.
Så snart kanske även vi får göra en IVF resa.
Så i dag är jag väldigt glad :-)
Ringde M och berättade för honom vad läkaren sa och han blev jätte glad :-)

Ja det vad vad jag kunde berätta just nu. Ha det så bra vännerna.
KRAM

1 kommentar: