Mamma Till En Prinsessa

torsdag 12 januari 2012

snart dax för ÄL!

om jag har räknat rätt så ska jag ha ÄL nu till helgen så jag och M håller på att sexa loss lite här hemma. har hört av min väninna (minutredning) att man ska sexa varanan dag. fler som hört det?

ja annas så så har det inte hänt så mycket roligt som jag kan berätta.
nåt tråkigt av att sen jul till typ föra veckan fick jag värdens svampinfektion. och jag fick gått till VC för att få hjälp med det hade så fruktansvärt ont av det så. men nu är det borta som tur är.

nån mer som fått svamp av Pregro? vet inte om det är det som gjorde det men man vet aldrig får se om jag får nåt denna gången med. har aldrig det i vanliga fall.

KRAM från mej

2 kommentarer:

  1. Hej!!

    Ja för att ni inte ska missa ägglossningen bör ni ha sex varannan dag... :)
    Då ligger vi lika i tiden och följer varandra ganska bra med pergotimen... Är också inne på "pökperioden" nu ;) skönt att man inte är själv när man känner sig som nån form av göra-barn-maskin :)) men vad gör man inte för en liten?!?!

    Har inte fått svamp av pergotimen... Dock andra biverkningar... Men bara av min senaste som va dubbeldos!!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia.

    Hur många kurer har du ätigt?
    Ja jag tycker jag har fått mer och mer symtom av pregro. Tex humörsvänningar.
    Hehe så sant vad gör man inte för att få en bebis. Hehe

    Kram

    SvaraRadera