Mamma Till En Prinsessa

tisdag 25 oktober 2011

provet avklarat

så nu ska jag strycka en sak på vår att göra lista :) känns bra.
och dte va lätt att lämna provet vi blev inkallade i ett rum där en dam pratade med oss och frågade typ näe hade ni sex sitt och så. och så vissade hon in M på toa och så gick jag och satte mej och vänta. när han va klar lämnade han burken i en lucka och så kunde vi gå. hur lätt som hälst. nu får vi bara vänta 2 veckor på svaret :( känns som det blir långa 2 veckor.

på fredag ska jag in till sjukhuet och lämna mitt blodprov d¨å är jag på min 23 mensdag så det blir perekt då bör jag få svar när M får sitt. hoppasssss............

nej nu ska jag och M ta det lungt. i morgon ska jag plugga inför min tenta på Torsdag.

Kram T & M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar