Mamma Till En Prinsessa

måndag 24 oktober 2011

kvällen innan sperma provet

nu sitter jag och M här. nervösa som bara den inför provet i morgon. tänk om det är nåt fel?  vad gör vi då? kommer jag att få pregro? kan vi få göra ivf? det är många frågor som snurrar i våra huvud. men vi försöker tänka så posetift som möjligt att det ska visa bra och pigga simmare.

har tittat på barn till varje pris i kväll. och jag börjar undra hur mycket är folk beredda på att betala för att få sitt barn? dom pratar om såna höga summor så jag börjar bli rädd. en kvarts miljon kommer vi inte ha råd med som det är nu. jag studerar juh och M har fast jobb men känner inte jätte mycket. vi har huslån och så. så skulle det inte funka hur gör vi då? jag hoppas juh på att få jobb snart så att dte ska gå lättare att kunna få allt att funka, och att man slipper tänka på detta. men tanken finns där juh.

bara så synd att dte bara är ett avsnitt till av programet :( men tur att drömmen om ett barn går ett tag till iaf. så spänande hoppas juh att alla ska lyckas få sina efterlänktade barn.

jag lovar att skriva i morgon igen om hur det gick på sjukhuset....


Kram Tina o M

1 kommentar: