Mamma Till En Prinsessa

söndag 23 oktober 2011

barn till varje pris

japp följer det programet med. men jag börjar undra är det en tränd med att folk har svårt att få barn? ja det värkar så. men det är kul att dom tar upp nåt sånt som har varit så tabu att prata om innan. och dte är skönt att få se att andra med har samma probelm som en själv. men varför ser det så lätt ut för dom på tv? det går juh för alla dom :( men varförr går det inte för oss? varför är livet så orättvisst? ja det kan man verkligen fråga sig. jag har funderat mycket på detta med ålderna. visst måga säger att jag är ung, men man måste se dte från 2 håll. min man är 13 år äldre än mej. och skulle vi bli gravida nu så skulle han vara närmare 60 när vårt barn skulle ta studenten. ja jag tycker det är en läskig tanke att han måste vänta pga mej. för dte är juh mitt fel. att inte jag kan. jag tänker hela tiden på att jag gör fel. jag borde inte tänka så det vet jag. men har svårt att släppa tanken. och lika dant skulle vi behöva adoptera. det tar juh flera år att gå igenom det. allt känns så långt borta för oss. :(

men tillbaka till programet så va det en tjej sär som är singen som försöker bli gravid med spermadonator och nu ska hon testa ivf. men hon sa nåt som jag gillade att alla är vi granar i landet Narnia. oc jag har hittat vem som skrev detta från början. så här är den: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se/2011/05/05/5281278-vi-ar-alla-vanliga-grannar-i-narnia/

väldigt fina ord. :-)

Kram Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar