Mamma Till En Prinsessa

onsdag 5 mars 2014

Livet som mamma

Förlåt alla mina läsarna. 

Har varit så omtumlande livet sen i sommars känner att jag inte haft tid att blogga. Men graviditeten gick jätte bra. Hen eller sån vi nu har döpt vår underbara dotter till Aurora. Vår egen prinsessa. Hon kom på i v39+1 kl 22:12 allt gick ur bra som hälst. Kommer lägga ut min förlossnings berättelse sen. Och ska försöka bli bättre på att blogga här efter. Aurora vägde 4000g och va 52 cm lång när hon kom. En stor bebis. Men det va inga problem att krysta ut. Jag använde bara lustgas så känner mej stolt med mej själv. Och M va jätte bra stöd gör mej. Den 12 september kom hon. En torsdag och dan började som vilken annan. Började nästan tror att vi skulle behöva gå över. Nu sitter vi här och ha henne sovandes igemte mej i sovan och jag börjar få panik. Om en vecka är hon 6 MÅNADER!!! Vad tog tiden vägen? Var är min lilla bebis? Nu sitter hon tom själv, äter mat och pratar som bara den. Så underbart att se hennes framsteg dag för dag. Hon sover hela nätterna och gjort sen hon föddes. Lyckligt lottad att vi fick detta underbarn. För det är precis vad hon är. Svårt att förstå att man faktiskt är mamma. Jag har ett eget barn. Mitt barn. Som jag älskar över allt annat. Förhållandet mellan mej och M funkar hur bara som hälst. Vi älskar varandra fortfarande även om vi inte har den tiden för varandra länge. Men vi tar oss tid så ofta det går och det räcker. Så ska avsluta detta inlägg med en bild på prinsessan när hon va nyfödd. Och lovar att skriva snart igen. <3 
Ren och skär kärlek <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar