Mamma Till En Prinsessa

tisdag 8 november 2011

outsider

i dag tittade jag på outsider, det handlade om folk som hjälper andra att få barn typ. handlade om en surugatmamma, en sperma donator, och om en som tillverkar reborn dockor till folk som vill ha ett barn att typ gulla med och så. och inte mer, väldigt nerturtrogna och super söta. här är siden som hon som va med på outsiders gör http://rebornmarianne.com/text1_19.html
men jag vet inte hur man kan se det som ett riktigt barn? visst dom ser ut som ett riktigt barn men dom är juh inte levand. dom är en docka. men jag tror att hade jag skaffat en sån hade jag bar lipat över att jag inte kan få en riktig bebis.

till nåt annat jag har inte fått reda på blodprovet än heller. jag har mailat gyn i går men har inte fått svar än. hoppas på att min gyn läkare ringer mej i veckan istället så jag kan få pregro nån gyn. orkar inte vänta!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar