Mamma Till En Prinsessa

torsdag 3 november 2011

Drömmen om ett barn 2

Har gråtit mej igenom drömmen om ett barn. Tycker så syn om Anna och Anders som lyckades bli gravid och sen fick missfall. Så hemskt. Men grattis till bente och Annemarina som fick en liten flicka.

Jag och M har pratar om IVF i kväll vi vet juh inte om vi får göra det än. Och vi vet inte om vi kommer att få pregro heller. Så jobbigt nu när vi är i denna mitte. Zonen och är hjälplösa. Men M hade juh bra spermier så vi hoppas verkligen på det bästa. Mitt blodprov har vi inte gått svar på än heller. :-(

Och jag känner mej så tung. Alla är garvida eller alla ska ha barn eller alla har barn. Det känns så just nu. Så fel att tänka det vet jag men kan inte hjälpa det :-(

Kram T & M

2 kommentarer:

  1. Så väl jag känner igen mig.

    Det ÄR tungt. Man får skuldkänslor för att man inte kan vara lytcklig för "andras skulle", för att de är gravida. Men man vill så gärna själv, så man mår dåligt av att se andra...

    Vad kul att du hittade min blogg, du får gärna följa mig!
    KRAM
    113

    SvaraRadera
  2. skönt att hitta en till som tänker som en själv.
    tack du får hjärna följa min med :)

    KRAM

    SvaraRadera