Mamma Till En Prinsessa

torsdag 17 november 2011

Livet är orättvist

Jag måste få skriva av mej lite här mitt i natten. Det har varit en väldigt känslomässig dag i dag. Jag har "spelat" psykolog mer än vanligt. Och jag tror jag har lyckats eller kommer att lyckas att hjälpa en vän i nöd. Detta kommer vi märka närmare om ca 2 veckor. Vågar inte skriva för mött här. Vet inte hur många som vet vem jag är än. Men jag kan säga så mött att livet är väldigt orättvist.

Till nåt annat. Pratade med gyn i början av veckan. Då vissade det sig att min gyn läkare ska sluta och dom vet inte om det kommer någon istället. Och då frågade jag vad händer med vår utredning? Ja det vet väll inte jag fick jag till svar. Jag fattar ingenting just nu. Är bara så arg på sjukvården :-(

Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar