Mamma Till En Prinsessa

tisdag 29 april 2014

7 månader och 17 dagar.

i dag är vår lilla prinsessa 7 månader och 17 dagar gammal.
och tiden den flygger i väg. hon har nu lärt sig att ställa sig upp och även gå ett par steg när hon håller i sig i soffan eller liknade. känns tidigt? tror fullt ut att hon är en superbebis. har sakt sen hon föddes att hon kommer springa när hon är ett halvår och helt ute har jag tydligen inte varit. hehe.
3 tanden kom i helgen. en vampyr tand ;) och 4:e är på G upp med.

jag har hel ammat henne hela tiden och vi började ge henne mat när hon va 4 månade och trapat upp sucssesift. så nu äter hon 4-5 mål mat om dan. och jag ammar resten. förutom när hon får tänderna så duger bara ammningen. trotts detta att jag ammar rätt mycket så fick jag tillbaka min mens i går. känns konstigt att den är tillbaka men ändå skönt. då vet jag att allt funkar som det ska :)

i övrigt flytter livet på. eller ja vi har lite problem med vår renoverig i huset men det får vi förska ta.
jag har öven blivigt moster till en liten hundvalp här om dan som heter Luis. en jätte söt liten kille. synd att dom inte alltid kan vara så små ;)

nej nu är det dags att ta atg i middan. fick passa på att skriva lite nu är prinsessan sover <3

kärlek för evigt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar