Mamma Till En Prinsessa

måndag 1 oktober 2012

:-(

Jag vill med bli mamma!

Börjar tröttna på alla på fb som har barn nu. Dom skriver verkligen inte om någonting annat än sina ungar. Sjukt tröttsamt och jobbigt för mej. Vissa dagar vill jag bara ta bort alla. :-( alltså ska man behöva skriva ut jag är OFRIVILLIGT BARNLÖS! Tror inte dom hade bryt sig ändå att jag sitter och gråter floder flera gå gånger om dan.
Vet att jag inte ska tänka så här men jag gör det. Egoistiskt av mej. :-( men vi har försökt i snart 4 år. Kanske dag att inse att det är hopplöst. M är snart 40 och han vill inte vara en jätte gammal pappa då hans egen pappa av 50 när han föddes så vet han hur jobbigt det är. Och jag vet att det är mitt fel jag står i vägen för honom att lyckas få sitt barn. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar