Mamma Till En Prinsessa

onsdag 17 oktober 2012

Besök hos gyn

Va hos gyn i dag. Va 2 veckor sen sist och då var mina slämhinor väldigt tjocka tyckte läkaren. Så han ville kolla det i dag med. Och när jag la mej till rätta och han skulle kolla allt med vul såg han att jag såg jätte fin ut. Allt va precis som det ska se ut och polypen va inget spår från. Så vi gick in på kontoret och han kollade mina blod prover. Lämnade 4 rör för 2 veckor sen. Så sa han att mitt blodvärde va bra. Jag har normal nivå av testosteron. Och finns inga spår att jag ska ha pco längre.

JAG ÄR NORMAL!!!!!

Jag hade tom haft en egen fin ÄL.
Är så glad. Så han sa att det va bara att knulla på.

Och att jag ska ditt om 3 månader igen och kolla så inte polypen kommer tillbaka. Och har det inte blivigt nåt då. Så kommer remisen till RMC skickas :-)

Men just nu hoppas jag bara på det bäst. Vill så gärna bli mamma snart!

Kramar

1 kommentar: