Mamma Till En Prinsessa

måndag 13 februari 2012

cellprov och blodprov

i torsdags så var jag och M inne på sjukhuset.
jag skulle först och främst ta cellprov vilket gick jätte bra känndes inte specielt mycket va mest en konstig känsla tycker jag. vi fick även våra remisser om blodprov. och dom var vi och lämnade med direkt. allt utom en som skulle tass på mensdag 2-4 och hade inte mens då. men den tog jag i dag fick men väldigt försenade mens i lördags. :( vi hade nästan börjat hoppas på att jag va gravid, men men mensen var bara 2 veckor försenad men men. jag ska börja med dubbel pregro doss på onsdag. och hoppas på det bästa då. och som sakt så är alla prov tagna till IVFen så hoppas på att det med ska gå fort men har inte så stora förhoppningar om det. BM som vi var hos berättade even en del för oss om IVF och vad som kommer att hända framöver.

just nu känner jag att vi måste berätta för mina förädrar snart om allt detta med IVFen och så. känns som att det är dax för det.

i morgon är det alla <3dag och jag planerar lite extra mys för mej och M. vad det blir berättar jag sen ;)

ha en super mysig dag i morgon alla där ute.

KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Vi drog ut på att berätta om våra problem väldigt länge men när vi väl gjorde det fick vi ett oerhört stöd och det kändes jättejättebra. Hoppas det blir samma sak för er.

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack. Jag hoppas värkligen det men. Jag vet bara inte hur jag ska berätta det eller lägga fram det :-(
    Kram

    SvaraRadera