Mamma Till En Prinsessa

fredag 16 december 2011

Nu är det bara att vänta

Nu bör ägglosningen vara över tycker jag. Är på dag 17 men bör finnas en liten chans i helgen. Just nu ligger jag i sängen. Har haft sex ;-D men har känt av i dag att jag har haft ont i magen. Och specielt nu. Känns mäst vi äggstockarna.

Men men känns mest som att bara att vänta och se vad det vissast.

Jag fick brev från gyn i dag tele tid med en ny gyn läkare den 5/1 :-/
Får väll se vad han säger för bra.

Nej nu ska jag försöka sova. Nattiss.

KRAM

4 kommentarer:

  1. Du borde ringa till gyn och begära en koll. Det är absolut inte okej av dem att behandla dig på det här viset. När man äter pergotime ska läkarna hålla koll på både äggblåsor och blod. Hoppas du haft äl iaf.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Tina!

    Det verkar som vi är i samma karusell... Pergotime hit och dit! Känns så gott att man inte är själv utan att det finns fler man kan dela
    sina tankar med!!

    Kämpa på!!

    //Sofia

    SvaraRadera
  3. A. tack för din kommentar. ja jag tycker med det är dåligt av mitt gyn men jag har pratat med dom och dom vet inget och vill inte göra nåt. dom är dumma i huvudet.

    Kram

    Sofia. tack för att du med kommenterade. skönt att man inte är ensam. hur många kurer har du ätigt?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja visst känns det gott att man vet att vi är
    Fler :) jag ska börja på min tredje kur imorgon, blir en dubbeldos denna gång så får vi se :)
    Hur går allt för dig? Hur många gånger har i ätit?

    Kram sofia

    SvaraRadera