Mamma Till En Prinsessa

söndag 11 december 2011

Dag 11

Ja nu är jag på dag 11 på pregro kuren. Min ägglosning bör ha startat om jag nu får en. Jag har märkt av att jag har fått en jävla sexlust så jag vet snart inte var jag ska ta vägen och M börjar nog tycka att jag är jobbig. Hehe.

Min vän minutredning sa att om jag har har äl nu bör den infalla sig dag 12 till dag 20. Så det blir mycket sex nästa vecka vill jag lova ;-) hehe.

Nej nu ska här mysas vidare.
Ha det bra läsare och komentera gärna.

KRAM T

4 kommentarer:

  1. tänk på att de bäösta är att "sexa" varannan dag... det tipset fick vi av gyn=)
    Kram gumman<3

    SvaraRadera
  2. Hehe men skönare att göra det varje dag ;-)
    Nej men ska tänka på det får försöka att hålla mej :-)

    Kramar gumman <3

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Hoppas att det är nu det händer :)
    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. tack EVL :) hoppas allt är bra med den lill* i magen. jag är inne och läser din blogg då och då
    Kramar

    SvaraRadera