Mamma Till En Prinsessa

fredag 7 juni 2013

förlåt alla läsare

förlåt för att jag inte har skrivigt på så länge har haft fullt upp nu så länge.

men nu tar jag mig iaf tid att skiva av mej lite till er när jag ändå sitter vid datan.

ja vad har du hänt. jag är inne i v 26 magen är stor som en ballong hehe. jag var hos BM föra veckan och fick lyssna på Hens hjärt ljud och det slog så fint. passade på att spela in det så M med kunde få lyssna. hon mätte magen och allt såg bra ut. jag hade gått upp 3 kg sen sist jag var där. så nu har jag gått upp 3 och ett halvt kg sen inskrvningen.

Hen lever rövare inne i magen kostant nästan förmiddagarna brukar vara lungna och på nätterna är der lungt annars är det fullt upp i magen. Hen har även börjat med att sparka mej ner mott baken. lite obehagligt men bättre än revbenen skulle jag tro.

nu är nog i stort sätt allt inköpt för att Hen kan komma. har köpt alla stora och dyra saker, kläder, lite leksaker, ja lite allt möjligt. behöver bara åka till ikea och köpa några små saker sen är det klart :)

har juh även gått och köpt en ny bil ( va tvungen) så den är ine på lite lagning sen ska jag sälja den gamla.

ja sen vet jag inte vad mer jag ska berätta för skoj. vill bara att Hen ska komma nu. längar så sjukt mycket så det är inte sant. babysjuk till max!!!

magbild i v24+2 <3

kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar