Mamma Till En Prinsessa

onsdag 1 maj 2013

Över halvvägs äntligen

Känns så konstigt att vi gått så här långt redan. Så länge sen va det väll inte som vi plussade? Eller jo 11 januari och nu är det 2 maj. Skit var har tiden tagit vägen.

Föra helgen hade vi kalas för mej och M men närmaste familjen. Då kom faktiskt min syster med en färdig bäddad spjälsäng till oss. Så nu har vi 2 precis som vi tänkt. En uppe och en nere. Sen fick vi en del annat bra och ha.

Vi har även hunnit köpa barnvagn i måndags. En emmaljunga nitro city -11 blev det. M fick bestämma detta. Men jag är jätte nöjd. Fick en röd sitt del precis som jag ville. :-)

Jag är just nu mitt uppe i att försöka bestämma vilket babyskydd vi ska ha. Är inne på en britax för då kan jag sätta fast den i chassit på vagnen. Men tycker alla babyskydd är så dyra när man Ka köpa till isofix med. Tips på bra?

I kväll ska vi även åka och titta på en ny bil. Min gamla börjar blir lite skruttig och falla sönder. Och bakluckan har gått i baklås och M kunde inte fixa det. :-(

Här kommer även lite bilder :-)

Kramar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar