Mamma Till En Prinsessa

torsdag 21 mars 2013

Dag 100

I dag firar vi 100 dagen som gravid. Tänk att det har gått så många dagar redan. Inte klokt. Känns inte alls länge sen som jag va i vecka 7. Och i dag är jag i v14+1. Så underbart. Och så mycket att tänka på. I dag har jag forskat närmare på detta med försäkring. Och det står i mellan Folksam och trygg hansa. Ska forska mer i det i morgon. Och detta med vagn alltså.
Det kan man juh bli knäpp på. Vad ska man ha för vagn. Ska man ha en ny eller begagnad? Och vilket märke? Vill iaf ha ett känt märke.

Mycket annat som rör sig i huvudet. Praktiska saker och så. Hur ska vi möblera ska hen sova inne hos oss den första tiden i sängen eller direkt i eget rum. Med mera.

Har iaf kommit fram till att vi ska byta soffa till en som inte drar åt sig päls från alla djuren. Men har inte hittat nån på blocket än.

Ja sen kollar jag en del efter kläder. Rätt kul. Har några på tradera jag kollat in. :-)

Nej va allt för i dag. Ha det toppen.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar