Mamma Till En Prinsessa

måndag 4 februari 2013

förlåt att jag inte skrivigt

vet jag skulle skrivigt tidigare. men har mått rätt lilla och gör det än. fy gravid illamående är inte att leka med. hehe

i tisdags va jag hos läkaren och gjorde ett VUL. hjärtat slog fint på Hen. men det vissade sig att jag bara va i V6+6 alltså mycket mindre än vad vi trodde. så i dag är jag i V7+5. åååå känns så långt till v12. så jobbigt. men får försöka bitta ihop. men fick med mej en fin bild på Hen. ska lägga på den via mobilen sen. :)

jag skulle juh göra Glukosbelastning förra torsdan jag fick reda på en grupp på fb att GBP inte ska göra det för det kan rent v vara farligt. så jag slapp det men dom tyckte ändå att jag skulle göra det. men fy nej.

i övrigt flyter livet på magen är stor som bara den och brösten är nog dubbelt så stora hehe inte för att M klagar över det hehe. har mått rätt bara men illamåndet blir mer och mer av. "spyde" eller jag kan inte men låter och känns som jag gör det. började i natten mellan lördag och söndag och sen spyde jag hela dan i går såg ut som ett lik usch hämskt. men i dag är det lite bättre iaf. dox är jag försyld men det får gå. hehe.

ja det va allt för nu. kramar

1 kommentar: