Mamma Till En Prinsessa

tisdag 11 december 2012

Julklapp

M frågade mej vad jag önskar mej i julklapp och det ända jag kunde svara honom att jag ville ha va ett barn.
Ja vad skulle han vara på det. Mer än att det va nog svårt att ge mej.
Men jag önskar mej inget hellre än att få bli gravid. Ska det vara så stor och omöjlig önskan att få bli det? Tydligen. Nu är det snart exakt 4 år sen vår resa startade och vad har hänt? Ingenting!!!
Och jag kan inte änns ge M det han vill ha. Tydligen är jag helt jävla oförmögen att kunna bli på tjocken.

Fick brev från gyn i dag. Det stod att jag säkerligen hade haft en normal ÄL. Vadå säkerligen?! så kan man väll inte skriva?!
Ja eller nej inte kanske!!
Det gör mej så arg att jag inte kan få ett vettigt Svar eller någon som helst hjälp av gyn.

Kram och förlåt för mitt dåliga humör.

2 kommentarer:

  1. Vi hade också bra värden på ägglossningen men blev ändå inte gravida. Min läkare sa att det kan vara äggstockarna som inte rör sig som de ska, att ägget aldrig når slemhinnan och aldrig möter spermierna.

    Du kan säker bli gravid men behöver kanske hjälp på traven. Hoppas ni får det snart!
    KRam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej. Kan du förklara mer vad det betyder?
      Tror med att det är hjälp jag behöver. Men gyn värkar inte vilja ge mej det :-(
      Kram

      Radera