Mamma Till En Prinsessa

fredag 24 augusti 2012

Ännu ett gyn besök

Va hos min nya gyn läkare i går. Han va trevlig och för en gång skull förstod man va han sa.
Jag har tatt alla prover inför ivf remissen.
Och han skulle kolla hur min cysta såg ut.
Det positiva den va borta.
Och till det negativa han hittade en muskelknuta (myom) imin livmoder. Och han förklarade att den fungerar typ som en spiral och att jag antagligen har haft den hela tiden och han va rätt irriterad att dom inte har hittat den tidigare. Så han gav mej en tid att op bort den. För gör vi inte det så får vi inte göra ivf. Så den 6 september ska jag op bort den. Är jätte rädd och nervös för detta. Hatar att op mej.

Så just nu är jag väldigt nere. :-(
Alltid ska det vara nåt som ska gå imott oss.…

2 kommentarer:

  1. Tina jag förstår att du är ledsen och rädd. Men nu vill jag ge dig lite positiv energi, tänk att detta kan vara er räddning! Självklart är det urtrist att det alltid kommer något och ställer till det, jag vet hur det känns. Blev glad av att läsa om din nya läkare, han menar allvar och bryr sig :-)

    Den 6 september ska jag tänka på dig och hålla tummarna för att op är ditt sista hinder i barnlösheten!

    Många kramar.
    Amanda

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack känns som jag behöver det. är värkligen livrädd för denna op. va inte änns så här red när jag gjorde min gastric bypass och det är en betydligt störe op. vi får värkligen hoppas att detta hjälper oss vet snart inte vad jag ska ta mej till.

      kramar :)

      Radera